-آرزوهاي انسان در چه مواردي مستحسن و در چه مواردي مذموم است؟
(0)
-به چه كسي آزاد مي گويند؟(0)
-در جامعه ي امروزي چگونه مي توانيم آزاده باشيم؟
(0)
-معروف است كه بشر مختار و آزاد آفريده شده , و سرنوشت او در دست خود اوست . واو , خود سرنوشت ساز , و طراح نحوه زندگي آينده خود مي باشد . از طرف ديگر قانون وراثت كه از اصول علمي مسلم جهان ما است , به ما مي گويد كه فرزندان نه تـنها وارث مال و صفات ظاهري پدران و مادران هستند , بلكه صفات دروني و روحيات خوب و بد آنان را نيز به ارث مي برند , و صفات و روحيات موروثي درسرنوشت آنان كاملا موثر است . چگونه مي توان انسان را در تعيين سرنوشت خود آزاد دانست ؟(0)
-آيا آزادي مستلزم وحدت اديان نيست ؟(0)
-معناي آزادي در اسلام چيست ؟(0)
-نظر اسلام درباره آزادي عقيده چيست ؟(0)
-نظر اسلام درباره آزادي انسان چيست ؟(0)
-چرا اسلام , اسلام آوردن بردگان را موجب آزادي آنان نداسته است ؟(0)
-اسلام مي گويد : پيروان هر دين و آييني حق حيات دارند و بطور آزاد مي تواند خود را معرفي كند پس چرا از پيروان ديگر ماليات و جزيه دريافت مي كند ؟(0)
-آرزوهاي انسان در چه مواردي مستحسن و در چه مواردي مذموم است؟
(0)
-به چه كسي آزاد مي گويند؟(0)
-در جامعه ي امروزي چگونه مي توانيم آزاده باشيم؟
(0)
-معروف است كه بشر مختار و آزاد آفريده شده , و سرنوشت او در دست خود اوست . واو , خود سرنوشت ساز , و طراح نحوه زندگي آينده خود مي باشد . از طرف ديگر قانون وراثت كه از اصول علمي مسلم جهان ما است , به ما مي گويد كه فرزندان نه تـنها وارث مال و صفات ظاهري پدران و مادران هستند , بلكه صفات دروني و روحيات خوب و بد آنان را نيز به ارث مي برند , و صفات و روحيات موروثي درسرنوشت آنان كاملا موثر است . چگونه مي توان انسان را در تعيين سرنوشت خود آزاد دانست ؟(0)
-آيا آزادي مستلزم وحدت اديان نيست ؟(0)
-معناي آزادي در اسلام چيست ؟(0)
-نظر اسلام درباره آزادي عقيده چيست ؟(0)
-نظر اسلام درباره آزادي انسان چيست ؟(0)
-چرا اسلام , اسلام آوردن بردگان را موجب آزادي آنان نداسته است ؟(0)
-اسلام مي گويد : پيروان هر دين و آييني حق حيات دارند و بطور آزاد مي تواند خود را معرفي كند پس چرا از پيروان ديگر ماليات و جزيه دريافت مي كند ؟(0)

مطالب این بخش جمع آوری شده از مراکز و مؤسسات مختلف پاسخگویی می باشد و بعضا ممکن است با دیدگاه و نظرات این مؤسسه (تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)) یکسان نباشد.
و طبیعتا مسئولیت پاسخ هایی ارائه شده با مراکز پاسخ دهنده می باشد.

  کد مطلب:4273 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:18

چرا در سياست خارجي ايران نوعي ملاحظه انديشي ديده مي شود (مثلاً در مورد قدرت اتمي ايران) در حالي كه ملاحظه انديشي كه ايران از خود بروز مي دهد در مقابل قدرتهايي كه خودشان حامي درجه اول ترور و تروريست ها و منافقان مي باشد.



مسئله بهره مندي ايران از انرژي هسته اي در دو بعد مطرح مي شود يكي استفاده هاي طلح آميز و سالم براي تأمين انرژي و سوخت مورد نياز بسياري از كارخانجات و نيروگاههاي برق و ... و حتي استفاده هاي درماني و پزشكي ـ و ديگر استفاده جنگي براي كشتن و تخريب اماكن مهم دشمن ـ كه همراه با از بين رفتن افرادبي گناه و خسارتهاي جبران ناپذير مي باشد آنسوي ايران اسلامي توسط آمريكا و ساير دشمنان متهم به فعاليت براي دست يابي به سلاح هسته اي و كشتار جمعي است در حالي كه اين صرفاً يك تهمت است و واقعيت ندارد.

بنابراين وقتي چيزي واقعيت ندارد اصلاً كار عاقلانه اي نيست كه بخاطر ابراز شجاعت آنرا به عهده بگيريم.

و اما در بخش فعاليتهاي صلح آميز هسته اي همواره آشكارا و با افتخار اينگونه فعاليتها را اعلام نموده و تحت هيچ شرايطي از ادامه آن دست نخواهم كشيد.

و در واقع بهانه جويي هاي دشمنان ما هم بخاطر اينست كه ما به اين انرژي و قدرت كه لازمه پيشرفته شدن ماست دست پيدا نكنيم و هميشه عقب مانده و نيازمند بمانيم.

موفق باشيد.



تكميل و ارسال فرم نظر سنجي موجب تكامل و پويايي كارماست.





مطالب این بخش جمع آوری شده از مراکز و مؤسسات مختلف پاسخگویی می باشد و بعضا ممکن است با دیدگاه و نظرات این مؤسسه (تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)) یکسان نباشد.
و طبیعتا مسئولیت پاسخ هایی ارائه شده با مراکز پاسخ دهنده می باشد.